Hej allihoppa =]


Fyfan vad jag längtar tills imorrn när jag och Denise ska upp till Stockholm och se "Sex And The City 2" premiären. Kommer bli as nice. Åker vid 12 från Eskilstuna så är vi uppe vid 1, då drar vi direkt till Vapiano och käkar lunch. Sen ska vi gå på stan hela eftermiddan, ta en fika nångång mitt på dagen kanske och sen på kvällen skulle vi käka på en Kina restaurang och efter det drar vi till bion!
Men jag hörde i skolan idag att den nya "sex and the city" filmen skulle vara as sämst :( Men skit samma, vi tänker gå och kolla på den en då och skaffa våra egna uppfattningar :) Så jävla kass kan den ju inte vara ..

´

√ - Köpa tågbiljett till imorgon :)

 - Gå till Studievägledaren och byta inviduella val

 - Beställa klipp- och färgtid till nästa eller näsnästa vecka?

 - Boka tid till min aromaansiktsbehandling

- Köpa student present till Wille



Nä nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten,
sen ska jag dra ut och träffa Aylin! :) PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0