Marknad och Uppdateriiing :)

Kom nyss hem från marknaden :) Jag har köpt morsdag present till mamma: Ost, Rödlöksmarmelad och dinkelbröd. Låter kanske skit konstigt men hon tycker om sånt skit. Ska gå och plocka blommor åt henne imorrn också och samt baka nått. Bara det att jag hatar att plocka blommor, men det ville hon speciellt ha så vad ska man göra när man är ända barnet som kommer vara hemma imorrn? Haha, men jag tycker jag köpte lite roligare present än vad Wille köpte till sin morsa. Han köpte 2 små pallar och en te sil? Vafan ska man med det till liksom? :D Sen köpte jag självklart chips och godis till ikväll när Danne kommer till mej :) Eller inte, det va egentligen Wille som köpte chipsen men lite ära för shoppandet vill man ju ha.


I förgår va jag och Denise på "Sex and the city 2" premiären. Och jag säger bara det. Fyfan vilken klockren film. Garvade åt Samantha flera, flera gånger. Visst handlingen va väl lite speciell och så. Antar att det va därför den fick dålig kritik för handlöingen va verkligen konstig.. Men jag och Densie älska filmen i alla fall. Annars i Stockholm har vi haft det jätte bra förutom att vi var tvungna att käka på donken för att vi inte bokat bord på någon restaurang. Men annars så jätte mysigt och bra! Lägger upp lite bilder på kläder och sånt jag köpte sen nångång ..





Nä nu hinner jag inte skriva meraaa, ska tvätta och massa innan jag drar ut sen igen!
Pussheeeeej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0