Fira morsdag idag!

Eftersom inte Ida va hemma igår så ska vi fira mamma ikväll istället när hon kommer hem från jobbet :) Så jag har bakat en tårta och ställt fram hennes present på köks bordet så hon ser det direkt när hon kommer hem! Nu ska jag bara skriva ett kort till henne så är allt klart!

√ - Morsdag present

 - Bakat tårta

   - Skriva kort

Annars idag har jag inte gjort något speciellt. Åkte hem från skolan vid halv 11 orkade inte vara kvar på datakunskapen för jag skulle ändå bara klicka runt på facebook pch bloggen. Så jag var hemma 11 typ, underbart skönt. Fast jag hade inte så jävla mycket att göra så jag drog ner till Julia och sola tills solen gick i moln och då gick vi till campingen och köpte glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0