!!!

Hej igen!
Ida ringde nyss och sa att jag skulle sätta på en låt på spotify.
Så va det den som jag alltid har undrat över vad den heter:

The Primitives - Crash

( Den är med i American pie filmerna tror jag? I alla fall i någon utav dom :) )




Det gick åt helvete med min planering.
Men städa mitt rum och gått till benny har jag gjort i alla fall :)


   
        Benny-bus ;*
        Hihi, sötnosen sommnade lite i mitt knä :)



*     *     *     *     *



I veckan har jag och Carro praktik på hälsostudion måndag - onsdag
+ Spakväll med 3:orna på Tisdag ;o
Och så är vi lediga Torsdag - fredag! ;)
ChillChill!


Kom  på att jag måste plugga matte, ska ha matteprov på tisdag morgon innan praktiken ;o
Men det orkar  jag faktiskt inte :(


Chips och film nu!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0